Disclaimer
Copyright
Privacy

Marjolein van Nieuwkasteele CMR heeft de afgelopen jaren gepubliceerd of bijgedragen aan publicaties en presentaties. Slechts een enkele kan ik hier publiceren

Doing in-company research projects

Marjolein heeft meegewerkt aan de opzet en inhoud van het boek Doing in-company research projects door Arjan de Bont en was proeflezer. Zie voor meer details en om het boek in te kijken kunt u hier klikken https://www.coutinho.nl/nl/doing-in-company-research-projects-9789046904190

Doing in-company research project door Arjan de Bont Boek

Fontys

Voor Corona, in haar rol als coördinator van de business research learning line bij de Fontys Business School, heeft Marjolein digital teaching and testing opgezet. Dit was een ongekend grote innovatie voor Fontys.

UP members interview

UP members interviewed by Dutch radio in 2013. UP was featured on the Dutch national radio program “Doing Business with….”. UP member and market researcher Marjolein van Nieuwkasteele was interviewed during this UPbeat radio program.

SWOCC-publicatie 55

SWOCC-publicatie 55- Klantinzicht, tijd voor een overzicht, 2011. Hoewel het belang van klantinzicht alom wordt erkend, bestaat er over het concept an sich nog altijd veel discussie. Want wat is klantinzicht eigenlijk? Waar komt het vandaan? En hoe zorg je voor een succesvolle toepassing ervan? In deze publicatie loodst SWOCC u door het proces van verzamelen en toepassen van klantinzicht heen. Daarnaast wordt via een checklist uiteen gezet wat u er aan kunt doen om te zorgen dat klantinzicht ook binnen uw organisatie succesvol wordt geïntegreerd in de bedrijfsprocessen en managementkeuzes.

Erica Theloosen - Genieten van successen

Erica Theloosen - Genieten van successen- Ondernemers vertellen, 2010. Dit boek bevat persoonlijke verhalen van ondernemers. Ze vertellen over hun privéleven, hun zakelijke successen en hoe ze hiervan genieten. Ze zijn allemaal enthousiast, barsten van de creativiteit en energie. Hun verhalen zorgen tijdens het lezen stuk voor stuk voor 'Genietenissen.' Het persoonlijke verhaal van Marjolein is te vinden in dit boek.

Logeion- C- Vakblad van Logeion, 2010.
De wereld verandert, Logeion dus ook.

UWV-Klantbelevingsmeter

UWV-Klantbelevingsmeter Telefonie en Face-to-face, 2010.

UWV-Samenwerkingsmeter, 2010.

Philipsmagazine

Philipsmagazine- Net Promotor Score onderzoekt en verbetert klantentevredenheid, 2007.

Mondial Philips- While consumers are watching the ads, Philips will be keeping a close eye on how well Sense & Simplicity are understood and implemented across the company,2004.

Mondial Philips- Communication is of crucial importance for improving corporate reputation, 2004.

Publicaties