Voor u lever ik een onderzoeksplan, een onderzoeksbriefing, een marketingplan, productplan of marketingadvies
Afhankelijk van het onderwerp kan ik onderzoek uitvoeren in eigen beheer, maar ik kan ook uw bedrijf vertegenwoordigen naar een in te huren marktonderzoekbureau toe. Vanuit mijn ervaring begrijp ik de problematiek van een opdrachtgever heel goed.
Daarnaast bied ik de volgende diensten:
• Coördineren van onderzoeksprojecten
• Opvangen van tijdelijke onderbezetting in uw organisatie
• Helpen met specialistische marktonderzoekkennis, die uw organisatie (nog) niet heeft.
Een greep uit mijn dienstenaanbod:
Management en uitvoering van marktonderzoekprojecten |
Interim-management voor marktonderzoek en marketing intelligence |
Training en coaching |
Opstellen van een gedetailleerd en transparant onderzoeksvoorstel Zorgdragen voor de volledige uitvoering van het onderzoek Rapporteren van de onderzoeksresultaten Presenteren en bijdragen aan de interpretatie van de resultaten, adviseren over implementatie |
Een strategisch onderzoeksplan maken Uw bestaande onderzoek(splan) evalueren en verbeteren Tijdelijk vervangen van uw (senior) onderzoeksmanager Tijdelijk extra capaciteit leveren bij grote werkdruk Nieuw onderzoek opzetten, waarvoor de kennis in uw organisatie ontbreekt |
Op basis van een zelf ontwikkeld model kan ik uw medewerkers in gestructureerde workshops de juiste vorm van klantgerichtheid aanleren Voor uw afdeling of een bepaalde doelgroep ontwikkel ik trainingen op maat gesneden op uw marketingvraagstukken Coachen van medewerkers, die verder willen groeien op het gebied van marktonderzoek en interactie met de (interne) klant |