Onderzoekadvies

General conditions
Disclaimer
Copyright
Privacy

Marjolein participated in several publications and presentations. Only very few of them you find here

Before Corona, and in her role of coordinator of the Business research learning line at Fontys Business School, Marjolein developed digital teaching and testing.This was an innovative big leap ahead for Fontys

UP members interviewed by Dutch radio in 2013. UP was featured on the Dutch national radio program “Doing Business with….”. UP member and market researcher Marjolein van Nieuwkasteele was interviewed during this UPbeat radio program. 

SWOCC-publication 55

SWOCC-publication 55 - Klantinzicht, tijd voor een overzicht, 2011. Hoewel het belang van klantinzicht alom wordt erkend, bestaat er over het concept an sich nog altijd veel discussie. Want wat is klantinzicht eigenlijk? Waar komt het vandaan? En hoe zorg je voor een succesvolle toepassing ervan? In deze publicatie loodst SWOCC u door het proces van verzamelen en toepassen van klantinzicht heen. Daarnaast wordt via een checklist uiteen gezet wat u er aan kunt doen om te zorgen dat klantinzicht ook binnen uw organisatie succesvol wordt geïntegreerd in de bedrijfsprocessen en managementkeuzes.

Erica Theloosen

Erica Theloosen - Genieten van successen- Ondernemers vertellen, 2010. Dit boek bevat persoonlijke verhalen van ondernemers. Ze vertellen over hun privéleven, hun zakelijke successen en hoe ze hiervan genieten. Ze zijn allemaal enthousiast, barsten van de creativiteit en energie. Hun verhalen zorgen tijdens het lezen stuk voor stuk voor 'Genietenissen.' Het persoonlijke verhaal van Marjolein is te vinden in dit boek. 

Logeion

Logeion- C- Vakblad van Logeion, 2010. De wereld verandert, Logeion dus ook.

UWV

UWV-Klantbelevingsmeter Telefonie en Face-to-face, 2010.

UWV-Samenwerkingsmeter, 2010.

Philips magazine

Philipsmagazine - Net Promotor Score onderzoekt en verbetert klantentevredenheid, 2007.

Mondial Philips- While consumers are watching the ads, Philips will be keeping a close eye on how well Sense & Simplicity are understood and implemented across the company, 2004.

Mondial Philips- Communication is of crucial importance for improving corporate reputation, 2004.

Before Corona, and in her role of coordinator of the Business research learning line at Fontys Business School, Marjolein developed digital teaching and testing , which was an innovative big leap ahead for Fontys

UP members interviewed by Dutch radio in 2013. UP was featured on the Dutch national radio program “Doing Business with….”. UP member and market researcher Marjolein van Nieuwkasteele was interviewed during this UPbeat radio program. 

SWOCC-publicatie 55- Klantinzicht, tijd voor een overzicht, 2011. Hoewel het belang van klantinzicht alom wordt erkend, bestaat er over het concept an sich nog altijd veel discussie. Want wat is klantinzicht eigenlijk? Waar komt het vandaan? En hoe zorg je voor een succesvolle toepassing ervan? In deze publicatie loodst SWOCC u door het proces van verzamelen en toepassen van klantinzicht heen. Daarnaast wordt via een checklist uiteen gezet wat u er aan kunt doen om te zorgen dat klantinzicht ook binnen uw organisatie succesvol wordt geïntegreerd in de bedrijfsprocessen en managementkeuzes.

Erica Theloosen-Genieten van successen- Ondernemers vertellen, 2010. Dit boek bevat persoonlijke verhalen van ondernemers. Ze vertellen over hun privéleven, hun zakelijke successen en hoe ze hiervan genieten. Ze zijn allemaal enthousiast, barsten van de creativiteit en energie. Hun verhalen zorgen tijdens het lezen stuk voor stuk voor 'Genietenissen.' Het persoonlijke verhaal van Marjolein is te vinden in dit boek. 

Logeion- C- Vakblad van Logeion, 2010. De wereld verandert, Logeion dus ook.

 

UWV-Klantbelevingsmeter Telefonie en Face-to-face, 2010.

UWV-Samenwerkingsmeter, 2010.

Philipsmagazine- Net Promotor Score onderzoekt en verbetert klantentevredenheid, 2007.

Mondial Philips- While consumers are watching the ads, Philips will be keeping a close eye on how well Sense & Simplicity are understood and implemented across the company, 2004.

Mondial Philips- Communication is of crucial importance for improving corporate reputation, 2004.

Publications