Onderzoekadvies

Algemene voorwaarden
Disclaimer
Copyright

Het kunnen nemen van gedegen en werkbare besluiten staat voorop in mijn werk

Goed onderzoek vergt een objectieve benadering van feiten met een realistische kijk op budget en timing.

Meestal doorloop ik met mijn opdrachtgevers de volgende stappen:

1.    Afhankelijk van uw product- of dienstidee of het ervaren probleem stel ik een onderzoeksaanpak voor, op basis van de reeds aanwezige kennis in de organisatie

2.    Vervolgens ga ik nauwkeurig na wat de ontbrekende kennis is en op basis daarvan stel ik een onderzoeksmethode voor. Mijn primaire expertise is het selecteren van de juiste onderzoeksmethode bij het voorliggende vraagstuk. Voor de uitvoering daarvan schakel ik experts in vanuit mijn professionele netwerk

3.    De analyse van de resultaten van het onderzoek leveren concrete conclusies en aanbevelingen op, die u daadwerkelijk verder helpen, op nieuwe ideeën brengen of, in het geval van structurele inzet, het lerend vermogen in uw organisaties borgen. Steeds is de leidraad daarbij dat onderzoek nooit een doel op zich is, maar een middel om tot nieuw inzicht te komen.

Vaste partners

De afgelopen jaren heb ik een internationaal netwerk opgebouwd en kan deskundige en ervaren partners inschakelen op het gebied van de uitvoering van marktonderzoek, maar ook voor (strategische) marketing, business planning, organisatie-inrichting en salesmanagement.  Enkele belangrijke partners zijn: 

UP

UP there, everywhere is een internationaal virtueel netwerk van professionals, dat samen een high end communicatie- en merkenbureau vormt. Het werkt aan digitale, creatieve, positionerings- en marketingvraagstukken.

Insight

Insight Engineers is an independent Market Research agency, blending consultancy, quantitative and qualitative approaches, for UK and international clients and projects, is specialised in the Automotive, Energy, Retail, Healthcare and Service sectors.

Syncforce

Syncforce is een toonaangevende cloudoplossing die de productiviteit en prestaties van merkproduct fabrikanten bevordert. Het Syncforce Total Brand Management platform helpt productfabrikanten met het efficiënt en consistent ontwikkelen, lanceren en activeren van merkproduct portfolio’s.



Mijn werkwijze