Onderzoekadvies

Algemene voorwaarden
Disclaimer
Copyright

Marjolein van Nieuwkasteele CMR heeft de afgelopen jaren gepubliceerd of bijgedragen aan publicaties

 


*UP members interviewed by Dutch radio. *UP was recently featured on the Dutch national radio program “Doing Business with….”. UP member and market researcher Marjolein van Nieuwkasteele was interviewed during this UPbeat radio program, and immediately felt at home in the studio. Listen to the interview on BNR here

   

SWOCC-publicatie 55- Klantinzicht, tijd voor een overzicht, 2011. Hoewel het belang van klantinzicht alom wordt erkend, bestaat er over het concept an sich nog altijd veel discussie. Want wat is klantinzicht eigenlijk? Waar komt het vandaan? En hoe zorg je voor een succesvolle toepassing ervan? In deze publicatie loodst SWOCC u door het proces van verzamelen en toepassen van klantinzicht heen. Daarnaast wordt via een checklist uiteen gezet wat u er aan kunt doen om te zorgen dat klantinzicht ook binnen uw organisatie succesvol wordt geïntegreerd in de bedrijfsprocessen en managementkeuzes.

Erica Theloosen-  Genieten van successen- Ondernemers vertellen, 2010.Dit boek bevat persoonlijke verhalen van ondernemers. Ze vertellen over hun privéleven, hun zakelijke successen en hoe ze hiervan genieten. Ze zijn allemaal enthousiast, barsten van de creativiteit en energie. Hun verhalen zorgen tijdens het lezen stuk voor stuk voor 'Genietenissen.' Het persoonlijke verhaal van Marjolein is te vinden in dit boek. Klik hier voor een preview en voor meer details over het boek.

Logeion- C- Vakblad van Logeion, 2010. De wereld verandert, Logeion dus ook.

UWV-Klantbelevingsmeter Telefonie en Face-to-face, 2010.

UWV-Samenwerkingsmeter, 2010. 

   

Philipsmagazine- Net Promotor Score onderzoekt en verbetert klantentevredenheid, 2007. 

Mondial Philips- While consumers are watching the ads, Philips will be keeping a close eye on how well Sense & Simplicity are understood and implemented across the company,2004.

Mondial Philips- Communication is of crucial importance for improving corporate reputation, 2004.

Mijn publicaties